Koninklijke Nederlandse Vereniging
Eerste Hulp Bij Ongelukken
afdeling Zaandam

Welkom

Welkom op de website van de KNV EHBO afdeling Zaandam. Onze afdeling, die is opgericht op 10 december 1936, is aangesloten bij de KNV EHBO te Zeist.

Het doel van onze vereniging is het bevorderen van EHBO in de breedste zin van het woord. Daarbij hoort het opleiden van EHBO-ers en het geven van herhalingslessen zodat onze leden hun EHBO diploma geldig houden.

Daarnaast zijn onze leden regelmatig te vinden bij plaatselijke evenementen waar zij als EHBO-er posten. Naast het verlenen van Eerste Hulp proberen zij, door hun oplettende gedrag, om ongelukken te voorkomen.

Via het menu aan de linker zijde is meer informatie over onze vereniging te vinden. Staat de gezochte informatie niet op deze website, stel dan een vraag via de menuknop 'contact'.